Spolupráce s českou značkou nadčasových lněných oděvů Sistersconspiracy začala přáním zakladatelek Jany a Alice osvěžit vizuální identitu. Jakmile jsme začaly zkoumat základy značky, bylo jasné, že je třeba zajít mnohem hlouběji. Společně jsme probraly důležité hodnoty a prostřednictvím série workshopů nastavily komunikační strategii. Nová vize se poté odrazila v celkovém redesignu vizuálu i tagline.
Více ↓
Logo zachovává motiv dvou hvězd, s nimiž se značka pojí od samého začátku. Původní bezpatkové písmo jsme nahradily elegantním fontem Cigars z písmolijny Heavyweight type, které vizuál sofistikovaně povznáší. Pro značku jsme zvolily výraznou modrou barvu inspirovanou květy lnu i modrotiskem, jemuž se Alice věnuje. Sytě modrá dokonale kontrastuje s přírodními tóny lněných oděvů a dodává značce svěží look.
Součástí redesignu byla série fotek od Kateřiny. Pořídila je s ševkyní Anetou Gretzovou v jejím nádherném ateliéru.
Pro značku jsme připravily také luxusní vouchery v několika variantách. V obálce z prémiového modrého papíru s bílým tiskem najdete kartičku s hodnotou nebo druhem dárku. Voucher je nakonec převázán mašličkou. Pro budoucí použití jsme navrhly také podobu možného packagingu balíčků s objednávkami.
Veronika Adamcová, (strategie, art direction, project management)
Ela Hortíková (strategie)
Tereza Škoulová (tagline development)
Kateřina D. Uksová (foto)