Pavlína Louženská speaks – a je ji slyšet napříč obory. Trendspotterka, mentorka, speakerka. Spoluzakladatelka komunit, které mění realitu žen v byznysu. Aby i vzhled jejích výstupů osobní značku podpořil, vytvořili jsme v BST. svěží, hravou a praktickou vizuální identitu. Propojuje formáty – od předplatitelského newsletteru na Substacku po prezentace na globálních pódiích – a je dostatečně variabilní, aby se s ní v jednotlivých aplikacích dobře pracovalo.
Více ↓
→ Motiv očí symbolizuje schopnost Pavlíny pozorovat, vidět změny, souvislosti a trendy dřív než ostatní.
→ Design je inspirovaný estetikou Google a uživatelských rozhraní hojně používaných aplikací – třeba zpráv v mobilu.
→ Hravá paleta, jednoduchý systém, dostupné Google fonty. Identita je přizpůsobená pro kreativní hru s kolážemi i běžnou práci ve Figmě nebo Slides.
→ Pavlína publikuje napříč různými platformami. Variabilní dentita ji v tom podporuje.
Vizuální identita je systém, který musí fungovat všude, kde jde o pozornost – na obrazovkách, v newsletterech, v prezentacích. Identita Pavlina Speaks ukazuje, jak může vypadat flexibilní, nástrojově dostupný a přesto charakteristický branding pro osobní značku v rychlém, proměnlivém světě.
Veronika Adamcová (project management, design)
Kristýna Jenčová (art director)