Poznejte náš tým
V Brandstylist děláme vše proto, aby vaše projekty měly pozornost, jakou si zaslouží. A to není práce pro jednoho člověka.
Zakladatelka & Art director
Veronika Adamcová
Na praxi v renomovaném grafickém studiu, zkušenosti nasbírané řadou spoluprací se zajímavými klienty a následnou rodičovskou pauzu jsem navázala založením vlastního grafického ateliéru a pečlivým výběrem týmu, s kterým vám pomáháme dělat svět lepším.
Dopředu mě žene upřímný zájem o lidi a jejich nápady stejně jako o kvalitu prostředí, v němž žijeme. Kde se pojí užitečné funkce s kultivovaným vzhledem, navržené a vyrobené udržitelným způsobem.
Průběžně věnuji velkou péči našim vztahům i získávání aktuálních informací. Jen tak vám můžeme nabízet skutečně ta nejlepší řešení.
Mám dvě krásné děti, které neustále vyvíjí tlak na efektivitu mého počínání. Svůj cenný čas tedy chci věnovat projektům, které dávají smysl. Mně i vám.

„Svou práci vnímám jako péči. Na vymezenou dobu se stávám vaší důvěrnicí. Naslouchám vašim nápadům a přáním. Pomáhám vám dostat se tam, kde chcete být.“
Zajímá vás více? Přečtěte si rozhovor s Veronikou zde.
Grafický design
Johana Pscheidtová
Vystudovala grafický design na VOŠG Hellichova v Praze, během posledních patnácti let žila a pracovala také v Barceloně a Londýně. Mezi její klienty patřily mimo jiné značky Olympus, Seat, Nestlé, Tchibo, Drillisch, Behn Meyer, Diageo, Greenpeace, Skandinávský dům nebo Pražský filharmonický sbor.
Nejraději navrhuje tištěné materiály pro hudební projekty, které dovolují abstraktnější a více autorské pojetí vizuálů. Většinu z nich tvoří pod značkou Miusign. Je také spoluzakladatelkou Gram Records, dnes již zavedeného obchodu s vinylovými deskami.

Grafický design
Dáša Mertová
Dáša je grafická designérka se zaměřením na brand design. Pomáhá značkám v budování vizuální identity napříč médii – na papíře i v on-line prostředí včetně webových stránek.
Vystudovala grafický design na FUD v Ústí nad Labem, v rámci studia strávila dva semestry ve Finsku a Polsku. Pracovala pro několik reklamních studií a agentur a jejími klienty byly např. značky Nike, AC Sparta Praha, Siemens, Bosch nebo Národní galerie.
Je jednou ze zakladatelek oděvních značek SegraSegra a Mama by Segra, kde stojí za celým konceptem, marketingem i brand identitou. Na vaše podnikání se tedy dokáže podívat i z praktické stránky.

Brand & produktová fotografie
Kateřina Uksová

Webdesign & vývoj
Bára Vlášková

Brand strategie
Anna Hrábková
Anna čerpá ze zkušeností z marketingových agentur – pracovala pro korporáty i malé lokální značky. Její specialitou je hledání vaší jedinečnosti. Specializuje se na brand positioning, což v překladu znamená, že z vás dostane a v diamant vybrousí přesně tu zprávu, která vaši značku absolutně vystihne. Pomůže vám tak jasně formulovat, proč si zákazníci mají zvolit právě vaši službu nebo produkt, poradí co, komu a jak o sobě máte říkat, aby vaše podnikání dlouhodobě rostlo. Navíc pro vás může připravit i konkrétní komunikační plán.
„Nabíjí mě lidi, s nimiž se v rozhovoru dá jít do hloubky. O to se snažím taky když přijde na budování značky. Otázky, na které zatím neumíte odpovědět? Které jste si zatím ani samy nepoložily? Bingo. Tudy vede cesta k jedinečnosti vašeho podnikání. Ráda si o tom popovídám v kavárně, ale klidně i na dětském hřišti. Obě místa jako máma dvou chlapečků důvěrně znám,“ říká Anna.
A kde jste naši práci mohly vidět? Z našeho setkání vznikla strategie a design kampaně Zakroužkuj ženu nebo prezentace senátorky Adély Šípové.
