Nonna Café & Co

Brand Design

O projektu

Prostor pro zastavení. Místo otevřené lidem různých dat narození. V radosti i ve smutku. Na jednom krásném berlínském hřbitově otevírá svou náruč kavárna Nonna. Jedinečný koncept české architektky Anny Vohlídalové, která řídila rekonstrukci bývalého květinářství a zamilovala se do něj tak, že ho nechtěla opustit. Menu se hemží českými lahůdkami, posedíte si na židličkách Ton. Zeď zdobí reliéf Anniny babičky.
S velkou radostí jsem pro ni ve spolupráci s báječnou Vladimírou Saether připravila přívětivou vizuální identitu. 

Realizace

Veronika Adamcová: logo, koncept
Vladimíra Saether: ilustrace

Logo a vizuální styl

Pozdrav z České republiky se měl prolnout i do vizuálního stylu, proto jsme pro logo zvolily  krásné písmo Atyp od Tomáše Brousila. Neoddělitelnou součástí kavárny jsou ilustrace, logo je proto minimalistické.

 

 

Tiskoviny a výloha

Vladimířiny ilustrace čtenářky, zamyšleného pána a dámy s kávou jsou natištěny nejen na pohlednicích, které můžete přímo z kavárny odeslat svým milým. Dáma s kávou zdobí také výlohu. Vizitka plní roli věrnostní kartičky (obr. výše).

DIY styl

O vřelou atmosféru kavárny i její vizuální styl pečuje hlavně obsluha a milí hosté. Prozatímní nápojový lístek zpracovala všímavá návštěvnice, „firemní“ kelímky a sáčky na pečivo vyrábí personál kavárny pomocí razítka.

Sociální sítě plní české lahůdky z nabídky kavárny. Alespoň virtuálně můžete ochutnat na facebooku nebo instagramu. Budete-li mít cestu do Berlína, určitě si tam udělejte zastávku. Budu ráda, když dáte vědět, jak se vám tam líbilo! 🙂

Oslovit Veroniku pro tvorbu vizuálního stylu kavárny považuji za jedno z nejlepších rozhodnutí v rámci komplexního procesu vzniku celého projektu. Jako architektka jsem s grafikou v kontaktu, častokrát ji i sama vytvářím. Tedy trochu náročná klientka. Verča bravurně zvládla odfiltrovat moje tendence „fušovat jí do řemesla“. Dokázala skvěle vystihnout koncept, ducha místa a v ilustracích odrazit lidskost a individuální přístup k širokému spektru hostů, o které v naší kavárně jde. Dáma s kávou září z výlohy, logo pilně razítkujeme na sáčky, tašky, kelímky. Vizitky byly zakrátko rozebrané, znovu jsme tiskli i pohledy. Naše kreativní diskuse mě nesmírně bavily a přinesly spoustu inspirace pro další rozvoj značky.

– Anna Vohlídalová, Nonna Café & Co –

Navrhneme i pro vás něco užitečného?