Sistersconspiracy

Brand strategie & redesign

O projektu

Spolupráci s českou značkou (v)lněného oblečení s udržitelným přesahem odstartovalo přání zakladatelek osvěžit vizuál. Značka Sistersconspiracy je na trhu už 17 let a majitelky si daly za cíl sjednotit značku a produkt tak, aby mohla růst. Jakmile jsme se ale dotkli základů, ukázalo se, že toho bude potřeba mnohem víc.

Začali jsme ve spolupráci s Elou Hortíkovou byznys strategií – pěkně od píky. Ponořili jsme se do finančních reportů za poslední 2 roky a výstupem byl růstový byznys plán s důrazem na navýšení profitability. 

A pak už přišla na řadu očekávaná kreativní část. Na sérii workshopů jsme společně nastavili základy značky, jejích hodnot a komunikační strategii. To vše jsme následně promítli do nového vizuálu. Nové logo přejímá z původního designu dvě hvězdy, bezpatkový font nahrazuje tenký řez elegantního písma Cigars. Ten se uplatňuje také v nadpisech.

Neutrální barevnou kombinaci jsme nahradili výraznou modrou, která příjemně kontrastuje s tlumenými přírodními barvami oděvů. Navrhli jsme styl nových fotografií a dohlédli na jejich realizaci. Značka získala novou tagline: Etický šatník na míru vašim smyslům. Vše jsme shrnuli v dokumentu Brand Foundations & Creative Direction.

 

Navrhneme i pro vás něco užitečného?