ANETA MARTiNEK
Book cover design
O projektu
Aneta Martinek (CEO #HolkyzMarketingu) napsala první knihu o time managementu pro ženy s názvem Organizační porno – a nás moc potěšilo, že jsme jí mohly připravit obálku. Aneta měla jasnou představu. Vedle dominantní oranžové chtěla obálku řešit primárně typograficky a možná ji i malinko propojit s vizuálem největší marketingové komunity v ČR. Na obálce jsou proto použity pro zdůraznění některých slov lichoběžníky, které odkazují ke stopě zvýrazňovačů jako jednomu ze symbolů organizování. Kniha ke zvýrazňování slov nebo celých pasáží přímo vybízí a zároveň je to motiv, který #HzM v jiné barevné kombinaci také používají. Barevnou paletu doplňuje žlutá a kontrastní modrá. Oranžová je tištěna tzv. přímou barvou Pantone 164 C – přesně odpovídá odstínu ve vzorníku a také rastr typický pro soutisk základních barev v oranžové ploše není, barva je krásně jednolitá. Některé plochy (hlavně název a jméno autorky) jsou zvýrazněny parciálním lakem.