Logo & styl značky

pro eshop s přírodní kosmetikou | 2020

Hana Moneam, majitelka eshopu s přírodní vlasovou kosmetikou, mě oslovila s přáním posunout vzhled na vyšší úroveň a lépe tak oslovit cílovou skupinu. Z vizuálního přerodu značky přišlo jako první na řadu brandové fotografování s Lucií Deutsch. Nejprve jsme proto sestavily inspirační nástěnku, abychom zajistily, že všechny výstupy budou odpovídat zamýšlenému stylu. Následovala tvorba brand boardu, který shrnuje základní prvky a pravidla vizuálního stylu. Ten se záhy prolnul také do eshopu postaveného na šabloně Shoptetu a na sociální sítě. Výsledný vzhled je jemnější, luxusnější a lépe odpovídá danému segmentu. 

Analýza

Eshop NatuBea nabízí ženám, které o sebe rády pečují pomocí přírodních produktů, řešení v podobě širokého spektra bylinných výrobků a směsí.
Jednotný styl má být:

– pečující – jemný – ženský – 

Spolupráce s Veronikou byla lehounká jak pírko a příjemná jako hrnek horké čokolády. Když se spojí ženy, s podobným cítěním a vnímáním, je to opravdu kouzlo. Konečně mám brand, na který jsem pyšná. Pokaždé, když to celé vidím, je to pro mě jako pohlazení. A přesně tohle chci předat našim klientkám. Laskavost, jemnost, péči, a jednoduchost, ale zároveň i určitou uzemněnost, tradici, pevnost a nádech luxusu z přírody. 

– Hana Moneam, Natubea –