Natubea
Online Store

Brand Design

O značce

Eshop NatuBea nabízí ženám přírodní produkty a bylinné směsi pro péči o vlasy. Majitelka Hana Moneam mě oslovila s přáním pozvednout úroveň prezentace značky, aby efektivněji oslovila cílovou skupinu a podpořila prodej. Výsledný vzhled je jemnější, luxusnější a výrazně ženský.

Realizace

Veronika Adamcová: logo, brand
Lucie Deutsch: foto
Bára Vlášková: úprava webu

Logo a vizuální styl

Po podrobném rozboru situace s majitelkou jsem sestavila inspirační nástěnku (mood board), kde jsme ilustrovaly záměr – jemný, ženský styl s nádechem luxusu. 

Následovala tvorba loga v požadovaném stylu. Ústředním motivem je profil ženy s dlouhými vlasy. Název je vysazen vzdušným bezpatkovým písmem.

Brand board shrnuje základní prvky a pravidla vizuálního stylu. 

 

Fotografie

Pro brandové fotografování zvolila Hana Lucii Deutsch. Fotografie nádherně oživují nový styl, propojují zvolené barvy i motivy.

N

Jemný, ženský styl

N

Barevná paleta NatuBea

N

Přírodní motivy

Web s eshopem

Web postavený na Shoptetu upravila Bára Vlášková tak, aby barevně a stylově odpovídal nastavené vizuální identitě. 

Když se spojí ženy, s podobným cítěním a vnímáním, je to opravdu kouzlo. Konečně mám brand, na který jsem pyšná a pokaždé, když to celé vidím, je to pro mě jako pohlazení. A přesně tohle chci předat našim klientkám. Laskavost, jemnost, péči, a jednoduchost, ale zároveň určitou uzemněnost, tradici, pevnost a nádech luxusu z přírody. Tohle v našem brandu vidím.

– Hana Moneam, Natubea –

Navrhneme i pro vás něco užitečného?