Logo a branding obalů

pro eshop s domácími povidly | 2018

Pro Věru Vojtěchovou a její lahodná Dobrá povidla jsem připravila novou podobu značky a univerzální plošný dekor pro použití na balení výrobků. Logo vychází z tvaru etikety a je navrženo tak, aby bylo jednoduše možné doplnit jej o druh ovoce a vytvořit tak požadovanou variantu označení.

Analýza

Domácí povidla jsou balena v hezkých skleničkách opatřených etiketou a ozdobným krytem víčka. Prodávají se také na trzích, mohou být součástí dárkového balíčku. Jednotný styl má být:

– milý – rukodělný – přitažlivý – 

Veroniku jsem objevila přes její grafickou práci úplně náhodou na internetu. Mám ráda lidi, kteří mají něco víc než ostatní, i když je to jen jiskra v oku…a to ještě na fotce.  Měla jsem  pocit, že ona bude ten pravý člověk, který dodá mému podnikání novou šťávu a nápady. Při našem prvním setkání se moje tušení potvrdilo. Myslím, že jsme si padly hned do oka. Veronika je totiž vnímavý, bezprostřední a nápaditý člověk. Práce  s ní mě bavila, jejímu nadšení pro grafickou čistotu a celistvost projektu Dobrých povidel jsem propadla i já. Nakonec z našich setkání a povídání vyšel promyšlený projekt, který sklidil pochvalu od mnoha mých zákazníků.

– Věra Vojtěchová, Dobrá povidla –