Kdy, jak a proč řešit grafiku

17. 5. 2021 | Blog

Čtete-li tento příspěvek, pravděpodobně se věnujete nějaké formě online prodeje. Možná už máte web, který vás při jednání na dálku zastupuje. Sem tam dáte někomu vizitku. A určitě používáte sociální sítě.

Nejpozději ve chvíli, kdy jste svou skvělou nabídku potřebovala vystřelit do světa, přemýšlela jste, jak TO bude vypadat. Ať už se jednalo o web nebo úvodní obrázek na vaší fanpage. Průzkumy uvádějí, že téměř 40 % návštěvníků odchází z webu, pokud se načítá pomalu. Srovnatelné množství lidí ale odejde v případě, že web není dost atraktivní.

Není to nic nového, vzhled prodává. Jestli se vaši potenciální klienti budou věnovat obsahu – vaší nabídce – záleží na tom, jaký pocit v nich vyvoláte během prvního okamžiku. Je to právě vzhled, co dokáže během zlomku vteřiny vzbudit emoce a vrýt se člověku do paměti. 

Až 40 % návštěvníků odchází z webu, který není dost atraktivní.

Tímto příspěvkem otevírám sérii témat, která vám pomůžou s rozhodnutím, do čeho investovat (peníze nebo svůj čas) dříve a do čeho klidně později. Odpovím na záludnou otázku, co je to vlastně brand. Pozradím tipy, kde sehnat a jak kombinovat písma. Navedu vás, abyste si hravě vytvořila svou barevnou paletu a poradím, jak si poradit s fotkami, abyste co nejlépe dokreslila atmosféru vašich příspěvků v duchu vaší značky.

Jestli vás tato témata zajímají, zůstaňte na příjmu! 🙂