Fandíme ženám. Proč?
Jako ateliér tvořený převážně ženami nejraději tvoříme pro další podnikatelky a jejich značky. Kromě toho, že dobře rozumíme jejim potřebám a víme, s čím se potýkají, také silně vnímáme sebevědomí i nezávislost, kterou podnikání přináší. A té chceme okolo sebe mít co nejvíc.
Ať už si o rovných šancích povídáme, jak moc jen chceme, stav ještě stále není ideální. Ve vedení velkých firem nebo v politice jsou ženy silně v menšině, rozdíly v odměňování žen a mužů na stejných pozicích jsou pořád markantní. Kariéru pak zpravidla definitivně mění příchod dětí. Právě na ženy totiž ve většině domácností padá tíha péče o děti i domov, a tak je jejich práce ta, která musí obvykle alespoň částečně ustoupit. Pohled poloviny společnosti ovlivněný specifickou životní zkušeností pak ale na důležitých místech chybí a s ním přirozeně i témata, která se nás žen více dotýkají.
Přestože je rodičovská dovolená ve skutečností spíš prací na plný úvazek s pořádným množstvím přesčasů, v důsledku několikaletého odpojení od profesního světa se můžete v této oblasti cítit méně jistá. Najít zaměstnání, které se skloubí s dětskými rýmami, kroužky a vyzvedáváním ze škol či školek je téměř nadlidský úkol – plné úvazky neposkytují potřebnou flexibilitu, těch částečných se stále mnoho nenabízí.


Foto: Hannah Nelson, Andrew Neel, Pexels
Nečekejte
na příležitost.
Vytvořte si ji!
Pro všechny, kdo chtějí práci přizpůsobit svému životu spíše než naopak, tak může být ideální cestou vlastní projekt, kde si tempo i pracovní dobu určíte podle svých potřeb. Možná v sobě objevíte nově nabytou efektivitu, ráznost i schopnost řešit problémy s nadhledem a trpělivostí, což jsou dovednosti, které v podnikání rozhodně zúročíte. Právě takhle vznikl i ateliér Brandstylist. Inspirovaný starty malých značek, zaměřený na ženy, tvořený efektivním a empatickým týmem.
Proměňte svůj nápad v byznys
Nečekejte na příležitost, vytvořte si ji! Ponořit se do vlastního projektu, kde si své tempo, pracovní dobu i finanční ohodnocení určujete sama, může být jednou z cest k tomu, jak opět získat důvěru ve vlastní schopnosti a finanční nezávislost. Ať už po mateřské, odchodu z nevyhovujícího zaměstnání nebo při rozjezdu kariéry na volné noze. Nenechte svou vizi nebo projekt, aby zůstaly jen u koníčku, proměňte je ve výdělečnou značku!
Jak na to? Nejprve si udělejte malý průzkum, zda by o váš produkt či službu byl zájem a zmapujte konkurenci. Definujte svou cílovou skupinu a zjistěte, kde a jak ji nejlépe oslovíte. Dobře si spočítejte, jaké náklady budete mít – kolik potřebujete na rozjezd i za co budete muset platit pravidelně. Spočítejte si také výši svého měsíčního výdělku a promyslete, jak se k vám peníze nejlépe dostanou. Testujte vždy minimalistickou verzi svého plánu, ať se zbytečně nevyčerpáte na něčem, co se nemusí osvědčit. Dílčí neúspěchy zkuste brát sportovně – poučte se, upravte svůj model a zkuste to znovu.
Ve chvíli, kdy budete hledat způsob, jak nejlépe zapůsobit na svoje ideální klienty, můžete se s důvěrou obrátit na nás. K tomu, aby vize dostala konkrétní tvář, pomáháme designérkám, architektkám nebo advokátkám, zakladatelkám lokálních značek z oblasti módy, péče i designu. Naše služby jsou strukturované podle vašeho záměru a rozpočtu. Jste na začátku? Investujte spíše do základního vizuálního stylu a jednoduchého, klidně jednostránkového prezentačního webu. Když se vám projekt slibně rozjíždí a vy potřebujete efektivně navazovat a udržovat vztahy se svými zákazníky, nastává čas řešit brand v celé jeho složitosti – od strategie po poslední detail implementace.
Jak vybudovat silný brand? Čtěte článek 5 pilířů silného brandu.
Zajímá vás, jak spolu váš projekt přetavíme ve vyhledávanou značku?
Napište nám, rády rády vám poskytneme potřebné informace.