Adéla Šípová

Osobní brand

O projektu

Pro senátorku Adélu Šípovou jsme vytvořili vizuální identitu pro komunikaci témat a hodnot, které jsou jí blízké, stejně jako aktualit z politického dění a její činnosti (nejen) v obvodu Kladno. V Senátu ČR ženy tvoří jen 15 % osazenstva. Při rozhodování, které ovlivňuje životy nás všech, tak chybí hlas poloviny populace. A to chce senátorka Šípová změnit. Aby politika nebyla jen pánským klubem, snaží se ji co nejvíc zpřístupnit i ženám. Protože stejně jako v běžném životě, i v politice musí být jejich zkušenosti, potřeby i pohled na věc slyšet. „Myslím, že všichni musíme začít věřit, že můžeme jít do politiky. Důležitá je empatie, sociální cítění, odvaha otvírat nepopulární témata a schopnost se umět dohodnout i s pevným názorem,“ říká Šípová.

Výsledkem je odvážný, hravý a výrazný vizuál, který oslovuje přesně tu cílovku, kterou má: Mladé ženy, kterým se senátorka Šípová snaží politický svět otevírat a zpřístupňovat. V logu jsme na první místo daly příjmení. Protože když se k mužské části Senátu vztahujeme titulem či příjmením, proč by senátorka měla být familiérní „Adélka“? Spojení písmen navíc vytvořilo malou hříčku, se kterou se potom dá v každodenním použití hrát donekonečna. Bublinu, která symbolizuje to nejdůležitější: Hlas. Ten ženský, Adélin i váš. 

Pro použití na sociálních sítích i webu jsme zvolily hravou formu, která využívá systém symbolů, hvězdiček i samolepek. Ty v nekonečném množství online obsahu nejen zaujmou, ale i rychle a úderně sdělí to nejdůležitější. 

Navrhneme i pro vás něco užitečného?